forum crescatorul de prepelite
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


forum pentru crescatori de prepelite din romania
 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  


https://www.facebook.com/pages/Mobila-second-hand-din-germania/307509572718945
MOBILA SECOND HAND ADUS DIN GERMANIA

 

 Crescator Incepator

In jos 
+10
Stefan
bebe
b_laur14
ady
razvy82
todi
Pavel_2502
LauraB
nita_anisor
Sasha20
14 participanți
Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
Sasha20
membru registrat
membru registrat



Numarul mesajelor : 35
Varsta : 35
Data de inscriere : 28/02/2011

Crescator Incepator Empty
MesajSubiect: Crescator Incepator   Crescator Incepator EmptyLun Feb 28, 2011 11:57 am

Sal
Sunt incepator acuma 3 saptamani am cumparat 40 de prepelite. Nu stiu cand vor oua nu stiu ce se intampla.
Are cineva vreo idee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sus In jos
nita_anisor
membru aur
membru aur



Numarul mesajelor : 152
Varsta : 61
Data de inscriere : 05/02/2011

Crescator Incepator Empty
MesajSubiect: Re: Crescator Incepator   Crescator Incepator EmptyLun Feb 28, 2011 12:58 pm

daca sunt fete daca le tii undeva unde sunt 15-20 grade au lumina le dai hrana pentru prepelite outoare si crezi ca au 5-6 saptamani ar trebui sa oua ,vinzatorul ce a spus ce virsta aveau cind le-ai cumparat?
Sus In jos
LauraB
membru argint
membru argint



Numarul mesajelor : 77
Varsta : 43
Data de inscriere : 01/02/2011

Crescator Incepator Empty
MesajSubiect: ouat prepelite   Crescator Incepator EmptyMar Mar 01, 2011 1:30 am