forum crescatorul de prepelite
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


forum pentru crescatori de prepelite din romania
 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  


https://www.facebook.com/pages/Mobila-second-hand-din-germania/307509572718945
MOBILA SECOND HAND ADUS DIN GERMANIA

 

 incepator de prepelite

In jos 
4 participanți
AutorMesaj
vasile dudu
membru registrat
membru registrat



Numarul mesajelor : 35
Varsta : 64
Data de inscriere : 29/03/2012

incepator de prepelite Empty
MesajSubiect: incepator de prepelite   incepator de prepelite EmptyMar Apr 24, 2012 11:32 am

ma numesc vasile pesclevei 53 ani din suceava sat botosanita mare com calafindesti
sunt incepator la cresterea de prepelite miar prinde bine orice informati despre cresterea lor chear si despre ouatul lor deorece am chear o problema au 3 luni si isu cate 3 4 oua de la 60 de bucati pe zi chear nu stiu ce ar putea sa aibe mancarea este cumparata expre pentru prepelite outoare astept un raspuns de la voi multumesc mult
Sus In jos
rozalia
membru platin
membru platin



Numarul mesajelor : 514
Varsta : 64
Data de inscriere : 18/04/2010

incepator de prepelite Empty
MesajSubiect: incepator de prepelite   incepator de prepelite EmptyMar Apr 24, 2012 12:10 pm

pentru ca suntem de aceasi varsta (eu le zic la toata lumea ca am 38 ani ), oficial m-am nascut in 1959, restul sa calculeze ...iti spun: BINE AI VENIT PE FORUM cheers si bafta., multi puisori , putina lucru, multe oua, multi clienti si putina bataie la cap
Sus In jos
minicu
membru argint
membru argint



Numarul mesajelor : 92
Varsta : 56
Data de inscriere : 05/02/2012

incepator de prepelite Empty
MesajSubiect: Re: incepator de prepelite   incepator de prepelite EmptyMier Apr 25, 2012 1:16 am

vasile dudu a scris:
ma numesc vasile pesclevei 53 ani din suceava sat botosanita mare com calafindesti