forum crescatorul de prepelite
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


forum pentru crescatori de prepelite din romania
 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  


https://www.facebook.com/pages/Mobila-second-hand-din-germania/307509572718945
MOBILA SECOND HAND ADUS DIN GERMANIA

 

 neclaritati cu incubarea

In jos 
+20
RZV
boticelina
Tavy
minicu
D.RACILA74
Ioo Francisc
geluionut
todi
Vexx
george.m
Dados
PrepeliteBrasov
gabrielbalc
ady
b_laur14
nita_anisor
b dorin
44axa
incubatoare
mikki
24 participanți
Mergi la pagina : 1, 2, 3  Urmatorul
AutorMesaj
mikki
nou membru
nou membru



Numarul mesajelor : 2
Varsta : 42
Data de inscriere : 06/03/2010

neclaritati cu incubarea Empty
MesajSubiect: neclaritati cu incubarea   neclaritati cu incubarea EmptySam Mar 06, 2010 10:21 am

salutare!!! eu sunt incepator cu prepelitele am cumparat oua,am pus incubatoru insa nu stiu cum sa procedez am gasit pe net tot felul de variante unii spun ca temp, de incubare sa fie 37.5 altii 39 ,unii spun sa intorc ouale din prima zi, altii sa nu l-e intorc primele 3 zile va rog frumos!daca vrea cineva sa ma ajute!
Sus In jos
incubatoare
membru argint
membru argint
incubatoare


Numarul mesajelor : 82
Varsta : 61
Data de inscriere : 19/02/2010

neclaritati cu incubarea Empty
MesajSubiect: Re: neclaritati cu incubarea   neclaritati cu incubarea EmptyDum Mar 07, 2010 6:04 am

mikki a scris:
salutare!!! eu sunt incepator cu prepelitele am cumparat oua,am pus incubatoru insa nu stiu cum sa procedez am gasit pe net tot felul de variante unii spun ca temp, de incubare sa fie 37.5 altii 39 ,unii spun sa intorc ouale din prima zi, altii sa nu l-e intorc primele 3 zile va rog frumos!daca vrea cineva sa ma ajute!