forum crescatorul de prepelite
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


forum pentru crescatori de prepelite din romania
 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  


https://www.facebook.com/pages/Mobila-second-hand-din-germania/307509572718945
MOBILA SECOND HAND ADUS DIN GERMANIA

 

 De la idee la afacere

In jos 
4 participanți
AutorMesaj
Ghiata
nou membru
nou membru
Ghiata


Numarul mesajelor : 4
Varsta : 56
Data de inscriere : 17/03/2012

De la idee la afacere  Empty
MesajSubiect: De la idee la afacere    De la idee la afacere  EmptySam Mar 17, 2012 3:45 am

In primul rand nu sunt chiar asa de incepator . Am avut prin anul 1998 o oncercare de acest gen
Am inceput impreuna cu unchiul meu o afacere cu pui de 1 zi.
asa ca am cumparat un incubator de 10 000 de oua la mana a doua si am inceput timid. Din 10 000 de oua ieseau cam 8500 de pui mai mureau 1000 si vindeam restul la diverse intervale de timp prin piete si targuri . Asa era pe atunci!!. aveam cam 450 de prepelite si totul mergea binisor. Dar cu timpul ..........vointa a scazut, frica de dezvoltare a fost mai mare ir eu singur nu am reusit sa ma descurc, mai ales ca totul era cumparat de unchiul meu si eu doar il ajutam .
Dar sa trecem peste, asta a fost doar introducere.
Acum ma bate gandul sa o iau de la capat.
Microferma vreau sa o fac intr-o incapere de 6/6m cu un minim de 400 de prepelite ca sa-mi intru in mana.
Am venit pe acest forum, ca sa pot creste alaturi de voi si impreuna cu voi. Cred cu tarie ca individualismul nu are ce cauta si impartasirea de experienta este beniefiica tuturor.
Va multumesc ca ma primiti si ca o sa ma acceptati ca viitor crescator printre voi.
Sus In jos
b dorin
membru argint
membru argint



Numarul mesajelor : 87
Varsta : 52
Data de inscriere : 21/02/2011

De la idee la afacere  Empty