forum crescatorul de prepelite
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


forum pentru crescatori de prepelite din romania
 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  


https://www.facebook.com/pages/Mobila-second-hand-din-germania/307509572718945
MOBILA SECOND HAND ADUS DIN GERMANIA

 

 sfaturi pt primele zile de viata a puilor

In jos 
+7
Ioo Francisc
minicu
razvy82
mihain2010
rozalia
Sorina
ionutbercea
11 participanți
Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul
AutorMesaj
ionutbercea
membru registrat
membru registrat
ionutbercea


Numarul mesajelor : 43
Varsta : 36
Data de inscriere : 07/03/2012

sfaturi pt primele zile de viata a puilor Empty
MesajSubiect: sfaturi pt primele zile de viata a puilor   sfaturi pt primele zile de viata a puilor EmptyMar Mar 13, 2012 1:50 pm

buna tuturor.sunt incepator in cresterea prepelitelor si imediat trebuie sa-mi iasa primii pui din incubator.va rog frumos sa ma ajutati cu niste sfaturi de crestere , cum sa procedez ca sa nu moara puii din vina mea , ce temperatura trebuie sa le ofer si cum , mancare , apa , etc.
multumesc anticipat.!
Sus In jos
Sorina
membru aur
membru aur
Sorina


Numarul mesajelor : 151
Varsta : 57
Data de inscriere : 08/03/2012

sfaturi pt primele zile de viata a puilor Empty
MesajSubiect: Re: sfaturi pt primele zile de viata a puilor   sfaturi pt primele zile de viata a puilor EmptyMar Mar 13, 2012 2:08 pm

(In maternitate sa fie 38-40...eu am cutie de carton L=1m; l=50cm; h=50cm...am pus un bec de 100w si am bagat un termometru de camera si am acoperit cutia cu o patura ( Exclamation ) - sa ai grija sa nu fie cutia acoperita in intregime, sa nu se prea incalzeasca inauntru : pana am reglat temperatura la 38-40 )